Tror att jag har fått lägenheten..

Fick ett mail här om morgonen av MKB.. Men jag förstår det inte helt. Har jag fått lägenheten eller ej?

"Hejsan Annika!!
Hoppas allt är bra med dig! Tänkte meddela dig att jag har skickat dig på en kreditupplysning på lägenheten som du var och tittade på i går, på simrishamnsgatan 20. Du kan väl fundera på vilket inflyttningsdatum som skulle passa dig! Hör av mig när jag vet mer! 

Ha en bra dag. 
Hälsningar sandra"

Vad tror ni?



Tydligen skall jag flytta!! Fortfarande ej fått svar på det mailet jag besvarade imorse.
Men min nuvarande kundvärd ringde mig nyss och sa att hon måste besiktiga min lägenhet denna vecka så att jag kan skriva under det nya kontraktet! WHAT? Vågar nästan ej tro det.. Fick jag verkligen lägenheten som jag vill ha!?


Kommentarer
Mie Toft Pedersen

Ej, hvor er det bare fedt for dig søde!! Glæder mig til at se billeder på facebook, når du er flyttet ind i den nye lejlighed!



Tillykke!



Knus Mie

2009-12-08 @ 13:39:26
Bitte

GRATTIS!!!!!!!!!!!



KLART att du fick lägenheten! Vilket flyt du har!Det sa jag ju!! Det lönar att tänka positivt! =0)

Vilken fin julklapp och vilken bra start på det nya året...Kram

2009-12-08 @ 23:18:21
URL: http://bitte.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0