Boplats syd = Bra val!

Grattis till mig själv!
Jag fick lägenheten som jag ville ha på Möllan.




Fick äntligen det bekräftat via mail här imorse av min nya kundvärd.

Är bara så otroligt tacksam och glad. Jag vågade ju inte hopppas.

Måste bara säg, att det har varit väldigt gynnsamt att bli medlem på boplats syds hemsida. Se så snabbt jag fick en ny lägenhet. Har sökt lägenhet via privata fastighetsvärdar hela förra månaden. Varit medlem här i två veckor och fick en visning redan första veckan. Den hade varit min om jag inte valt att tacka nej. Vilket jag är glad för att jag gjorde. Jag låg ju som nr två på den här, men jag fick den! Nu väntas besiktning på fredag, och efter det är avklarat kan jag skriva på mitt nya kontrakt. Så flyttar jag antagligen in redan den första januari.

*HAPPY*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0