Pärlan..

Varit ute på havet nu sedan i torsdags. Måste erkänna, har det inte alls särskilt bra. Kan inte slappna av, har svårt för och koncentrera mig och jag känner inte att jag får in någon bra rytm..

Mestadels utav denna arbetsdag gick åt att stämma av konti och göra omkonteringar.. Låter spännande va?

Incheckningen var rätt udda, fick upplevt många sitiuationer som jag inte upplevt förr.. Arbetsmässigt är det ju bra, men samtidigt så känner jag ångest för vissa av gästernas skull. Men skall ej gå in på detaljer.

Mycket mer har ej skett.. Hade brandövning i fredags, hela besättningen fick åka ut med räddningsbåtarna.. Vi tackar Styrmand Sten för allt vatten han lyckades få in då han skulle stajla lite :p


Välkommen till brandövning..



 
18 månader idag.. Tänker en massa på älsklingen.. Vill bara se honom nu.. Har så mycket tankar som behöver komma ut. Känslor som flyger runt.. Förvirring..

Tror jag skall röra mig uppåt, se om jag orkar hålla mig uppe så att jag kan gå till shopen en sväng.. PEACE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0