På egna ben..

Så är det sista dagen Vibeke är ombord. Hon stoppar imorgon. Känns lite trist, nu när vi börjat få bättre kontakt. Men så är det nästan alltid iof. Så fick jag då veta att Jane inte kommer förrän fredag. Så jag har en enkel tur helt på egna ben.. Det skall bli intressant.. Jonas säger att det kommer gå bra, och att vi får jobba ihop. Så kommer även våra "designated persons" imorgon, för att göra en audit. Så jag skall till intervju på torsdag. Lite nervös måste jag ju erkänna.Det går helt enkelt ut på ISPS och ISM. För er som ej förstår termen, säkerheten ombord i samband med mitt jobb och mitt ansvar i terminalen. Skall läsa lite i boken ikväll tror jag. För och vara på den säkra sidan.

Fick pratat med älsklingen idag.. Skönt och höra hans röst.. Det var länge sen.. Jag hoppas vi ses nästa vecka i Malmö!!

Har tagit några fina bilder på solnedgången..


Gilbert tyckte det var roligare om jag visade soldnedgången..

 

Skall sova nu tänkte jag. Natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0