Kvinna igen..

Dagen i korthet:

  •  Vaknar efter 3 timmars sömn.
  • Antagligen drömde jag om världens undergång, för jag trodde tiden stod stilla.
  • Dammsugar och dammar av lite..
  • 11:15 cyklade hemifrån mot Värnhem.
  • Stöter på en gammal bekant på vägen och står och snackar ett tag.
  • 12:00 Inga lediga tider hos Taibe förrän kl. 14:00
  • Cyklar in mot stan och yrar runt.
  • Bokar tid på Leep hair.
  • 12:30 lyckas komma in 15 minuter tidigare till vaxningen.
  • Cyklar tillbaks till Värnhem och hälsar på brorsan, får mackor..
  • 14:00 fick plockat ögonbryn och färgat dem..
  • 15:00 Leep hair, möts av Lee's gamla klasskompis. Hon klippte lugg på mig.
  • Ny look för 49,- Perfekt!
  • Cyklar hemåt..
  • 16:00 kommer hem svettig och trött..
  • Väcker Mads som kommit hem till Malmö tidigt idag.
  • .. Mys pys hemma bara med Mads..
  • 21:24 Mads sover i soffan efter pizzan.. Jag bloggar..


Bild på nya frissan kommer imorgon då jag kanske ser lite mer respektabel ut!

Gonatt världen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0