Gone.. *puff* .. Gone?

Mads har åkt hem till Aalborg.. Jag vet inte helt hur jag skall hantera det. Är nog fortfarande lite chockerad. Efter helgen som har gått, har jag väldigt svårt att placera mina känslor och tankar. Sitter här i vår tomma lägenhet och gör allt för att det inte skall vara tyst. Musiken spelas riktigt högt på datorn och tv.n står igång i andra rummet. Har ont i magen, nu är jag ensam här.. Gone.. *puff* .. Gone?

Helgen som gått har varit lite upp och ner. Jag förlorade möjligen en person, men vann en annan..

Bengt och Mama kom och hämtade upp mig i lördags eftermiddag. Så åkte vi ut till Bengt i Genarp. Känslorna svajade, men jag lyckades förklara för dom vad som skett och de var väldigt förstående. Tack allihopa.. Trots omständigheterna, så hade vi en trevlig lördag. Patrick kom också förbi och det är jag glad för.


Bengans nya pool

Patrick solar

Annica försöker flyta..

Mami n I..

Kräftkalas..



Trots en trevlig afton ute på landet, kände jag mig rastlös och visste inte vad jag skulle ta mig till. Patrick körde mig in till stan igen vid midnatt. Åkte hem och bytte om till party och åkte ner mot Lilla torg för att mötas upp med Julija och hennes arbetskamrater på Centiliter och gram. Men vi rörde oss snart mot Skeppsbron. Musiken var inte helt i min smak. Men det blev en trevlig natt och vi försökte hänga med i tempot. Men Julija var nog lite bra på den, och stack hem så fort de stängde vid tre tiden. Själv fortsatte jag neråt mot Breeze för att mötas upp med Brorsan och hans vänner. Utanför träffade vi på en gammal gemensam bekant, Taner.. Han följde med oss in och vi dansade vidare i nattens hetta.. Men istället för att åka hem efter det, och sova. Så fortsatte jag vidare hem till Patrik och Carlito.. Det blev en lång natt, kom visst hem efter nio på morgonen. Märktes av igår. Låg bara och sov och var totalt slutkörd! Är tacksam för att Mads stoppade om mig i soffan, hämtade dricka till mig hela tiden och var söt nog att gå ut och köpa pizza. TACK söte! Vill även säga förlåt till C. för att jag var otrevlig och agro. Ibland kommer det visst ut över fel personer.. Jag har inte alltid huvudet på skaft.. Tappade visst det hela i helgen.. Är bara så förvirrad och lost..



Borde städa, det är bara så dammigt och äckligt. Men här är en bastu som vanligt, så man inte ens orkar röra på sig. Tror jag lägger mig på soffan istället. Tror inte det är allt för smart att anstränga mig i vilket fall. Min rygg har det inte bra, spänningar och smärton på höger sida igen. Får se vad som sker senare idag. Om jag klarar att vara ensam hemma..


Kommentarer
jane

ja hehe, tittar in här ibland=)

2009-08-10 @ 21:04:57
URL: http://gumpen.blogg.se/
Cissi

det där låter inget vidare. :/

2009-08-10 @ 22:05:19
URL: http://cilicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0