Etage och burgers..

Kladdar helt säkert ner hela tangentbordet med fett från mina Mickey D. burgers.. Är hungrig och trött. Satt hemma halva kvällen, tills jag beslöt mig för att hooka på idéen att gå ut. Blev att jag och Julija stack hem till en gammal bekant tjejkompis, Carla! Skithärlig tjej.. Hanna var också där. Sen blev det utgång på etage. Man kunde ju lätt känna sig som gammelmormor! Jag undrar vad genomsnittsåldern var där ikväll. I vilket fall så hade jag trevligt sällskap men dock kunde det ju ha varit bättre musik. Men man kan inte få allt här i världen. Träffade också på Padde, Musta och Martin där inne! Nice nice! Vad var oddsen för det?

Jag behöver verkligen sova. Måste tillbaks till Dockan imorrn för att hämta upp min cykel som står utanför Carlas port. Det regnade ju så sjukt mycket inatt så vi inte kunde ta med dom till klubben. Typiskt.. Skall äta upp och lägga mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0