Chokladkaka och kräftor!

2009-08-01 @ 17:50:45
Är igång och rydder lidt op.. Kaos här hemma.. Men jag har lovat Mads och inte bli panikslagen.. Så jag försöker städa lite i taget.. Vill ha en större lägenhet.. Eller iaf mer utrymme. *drömmer*

Mads är igång och bakar kaka.. Woooho!! :o) Har kräftor på upptining, skall över till Julija och Alex senare på knytkalas.
Det blir helt säkert mysigt! Har packat en liten påse med smått och gott som hon skall få i födelsedagsgåva. Hoppas hon blir glad för det.. :) Saknat min lilla get!

Skall fortsätta städa.. Vi hörs!

Och Annica, min säng är sönder.. haha.. Det är därför jag behöver köpa en ny.. Tycker även det är synd att du lagt ner din blogg, jag följde den och din vardag. Hoppas allt är bra med dig..



Nu är vi hemma igen. Det blev en väldigt trevlig och kladdig kräftmiddag.. Camilla tog lätt pris i att kladda. Det är iaf inte kräftor hon skall bjuda på om hon skall på dejt! hahaha... Julija vann pris i att äta flest kräftor, vi andra var nog medelmåttiga! Jag vet inte hur många jag fick i mig, men tillräckligt för att få ont i magen. eller så var det allt vitlökssmör på de rostade mackorna kanske? Sen fick vi nyponsoppa med vaniljglass och mandelbiskvier till dessert! Tack för ikväll!

 
Supergoda kräftor!

 
Mätta?

 
eller trötta?


Julija a.k.a Dalí?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0