vår i luften..

Varit en bra dag.. Morgon timmarna flög snabbt förbi, sen var jag en runda hos kiropraktorn+massören.. Somnade lite lätt inne hos Emily.. Det var bara såå avslappnat idag.. Det e jag glad för. Har ju varit där nu 3 veckor på raken. Men det e skönt o höra att det sker nått och att det blivit bättre i ryggen.

Sen blev det en promenad i solskenet.. En loka i solen och några skraplotter.. Fann ett kondis som hade hemmagjord sorbet, så det blev en strut med mango o hallon.. *muuums*

Tillbax till skeppet, massa jobb, timmarna flög åter snabbt förbi.. O nu sitter jag här.. :) Sitter o skriver lite med Macke :o)

Skall snart i säng.. Lite halv sleten efter mina behandlingar.. :)

Sitter o längtar tills jag o Mads skall till Visby.. Det har jag ju helt glömt bort. Jag har ju överraskat älsklingen med en 3dagars tur till Gotland där vi skall bo på ett Medeltidshotell mitt i Visby o bara mysa o njuta av varandras sällskap :)
Vi åker den 15-17 april.. Naaajs.. O sen Spanien i 2½vecka i Maj/Juni.. Flyyyt säger jag bara ;) hehe..

Tror jag tackar för idag.. Natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0