brunch..

Solen skiner idag, vinden blåser dock lite kallt.. Men jag njuter av varende sek..
Kom hem vid 17:00 tiden igår, papa mötte mig vid bussen med 2stk mackor.. Var nästan svimfärdig eftersom jag ej hade fått mat i mig sen dagen före.. :/ Vi softade lite hemma hos mig.. Sen stack vi ut till Möllan till ett jättemysigt japanskt ställe och fick en underbar middag :) Tack papa!!
Var oxå förbi papa o fick sagt hey till Tito.. Stackars har fått börja med medicin för sina dåliga höfter och bakben..
Sen åkte jag hem, la mig på soffan.. Kollade på CSI och däckade.. :o) Sååå najs.. Vaknade 4 på morgonen, hämtade en kudde och somnade om i soffan.. Har inte sovit så bra på läääänge! är utvilad och glad idag.. WoW!

Är hemma hos papa nu, har fått mig en rejäl brunch med allt möjligt gott! Skall snart ner till stan, se om jag kan få biljetter till Babel ikväll.. :)

peace!


Kommentarer
Annica

Synd man inte fick träffa på dig när du var i malmö :(

2009-04-16 @ 00:22:59
URL: http://anniicap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0