Twilight..

Är riktigt trött.. Vatt nere på stan hela dagen.. Daniel kom över fr Kpn, så tog vi på espressohouse o käka mudcake o drack chai latte.. Magknip? .. ehm jaa.. Den rann ju fan ut på hela tallriken.. Glömt sätta in den i ugnen? :p

Sen yra vi mest runt på stan och kolla runt inne på lagerhaus och bolagret..


Daniel med senaste modet inom duschdraperi.. Va tusan skall det föreställa??


Kan fås i flera färger.. haha..

Ängla ljus?

Daniel försöker få göken till att kuckelikuka..
Gick mindre bra kan jag ju säg..

Tror jag skall skriva upp badhatten på önskelistan.. :p


Behöver ni nånsin modeller till ett eller annat, så e det bara att ringa..

Eller kanske skall man önska sig denna?
 
Komiskt, dessa säljs på Lagerhaus, jag hade en Exakt likadan när jag gick
på lågstadiet som jag fått från Japan av min tita Lota.. (Moster) Ball!! :o)


Det blev flera intressanta butiker, bland annat Build a bear ..... Den butiken e skrämmande med alla de nallar och tillbehör.. Det e ju som att barnen skall ha egna små barn/nallar att öva inför vuxenlivet..? .. Har ni sett allt de kan köpa till sina små nallar? SJUKT!! Mina barn skall inte få välja nallar därifrån iaf.. Vad hände med att barn skall var barn..?

Vet inte helt vad vi gjort idag, vi såg bland annat en dam o en gubbe köra en blomsterplanta i en barnvagn? Det var lite freaky, försökte få det på bild, men det var mörkt o de gick alldeles för snabbt. Undra var de var på väg?

Middag fick vi på subway, det var rätt gott.. Tror faktiskt ej jag har ätit där sedan jag bodde på Irland?? O det var visst 2004.. Men deras cookies? Såg ut som nått min hund spytt upp..

 
Så här reagerade vi på det..

Sen var det visst tid för oss att bege oss mot Filmstaden där vi valt o se Twilight 21.10.. Trailern verkade rätt bra, så det var ett gemensamt val.. Men oj va långtråkig filmen var.. O tjejen framför oss var ju bara mega irriterande med sin mobil o massa sms.ande hela tiden!
Mobiler borde förbjudas på biografer!!
Filmen hade väl sina stunder, men mestadel satt man bara o väntade på att något spännande skulle ske.. Å det kom visst aldrig riktigt.. Neh, lite B-ig film om jag får säga min mening.. O va var det för ansiktsutryck hon låg inne med hela tiden? .. Såg ut som hon led av något underligt.. hehe.. Mest spännande var väl när Daniel fick popcorn in i ärmen på tröjjan.. Å det säger väl en del..? Men men.. Smaken e som baken..

Nu e det nog tid för oss o sova kudden.. Börjar visst se lite suddigt oxå..
Underbar dag.. Tror jag kryper ner brevid älsklingen nu..






Kommentarer
jane

hahah jag finns också förevigad på bild med den mössan. men det var för två år sen=)

2008-11-25 @ 07:43:43
URL: http://gumpen.blogg.se/
Lee

Va söta ni e allesamman! :D

2008-11-25 @ 11:19:03
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0