Ont i öronen..

Fick lånat Carlos cykel för o ta mig hem.. Ingen höjdare o behöva promenera eller ta taxi hem vid denna tid.. Sjukt kallt bara, har grymt ont i öronen nu.. uff..


Det blev verkligen en uppesittarkväll.. :o) Kom dit lite innan 7 ikväll.. Carlos fixa färskpasta med bacon och pesto och riven parmesanost till.. Oh la la.. *mumsigt*


Så kom Patrick dit o så såg vi Madagaskar 2! Såååå ball film.. Dom små pingvinerna e bara BÄST!! hahahaha...
Jag älskar ju bara den första, och denna var bara grymt Kool!! :) Skratt faktor 8,5 iaf!!


Sen blev det lite action oxå i form av nya Bond filmen.. Sett den innan som sagt..
Men det e action som alltid funkar!!


Sen bjöds det på te m honung och lite whiskey vid sidan om, till min ömma hals..
Tack för omtanken! =) Suttit o snackat o flabbat hela natten o lyssnat på GRYMT bra house musik! Carlos har alltid den skönaste musiken..
Han e ju bara så soft o hänga med, och snakka med, om allt mellan himmel och jord.


Bästa kommentaren idag;

-Kan du blanda O'boy?
-Ja?
-Ja, men då så.. Då kan du blanda drinkar oxå!


O vem kunde tro att vi skulle ha så mkt gemensamt.. Har ju alltid vetat att vi haft en del gemensamt och samma tankesätt och värderingar.. Men vem kunde tro att vi haft samma gamla umgänge osv oxå..???


O när jag snakkar gammalt, så syftar jag på L-A!! O det e ju X antal år sen!!
Broholmarna, Pathrick, Zigge etc.. Clingan familjen, Nelson, Djanni K. etc..
Hela den "familjen" man hade, livet man levde.. Saker man upplevde.. Det var tider det..
O vem kunde tro att Nelson är Carlos nästkusin? Fett! :p hahahaha.. Överball juh!!

I helhet, Grymt soft kväll.. :o) Tack Carlito för middan och sällskapet! -HI5-
O tro mig, jag kommer aldrig glömma historien med den eviga telefonen.. HAHAHAHA!!

Tror det dax o däcka.. Drömma lite om min prins..
Mads, fan va jag längtar till jag ser dig och får hålla om dig.. Mahal na, mahal kita..
Du é mitt allt...




Kommentarer
Pathrick

Jaså de är den Carlos du menar haha. Var ett tag sen man såg han. Du får hälsa han så gott.

Och krya på dig förresten.

2008-11-14 @ 12:14:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0