Mads...

Nu é det bara 1 ½ dag tills vi ses.. Söndag!!
Glädjer mig som ett litet barn på julafton! :o)


Har ni någon gång upplevt att ni känner så starkt för en person att du tappar andan?
Tappar orden?.. Inte kan förklara dina känslor och står helt tom..?

Jag vet inte vad som definierar kärlek eller att vara kär..

Jag vet bara att Mads är den person som jag vill satsa på, som jag vill vara med. Som jag vill leva mitt liv samman med.. Dela glädje och sorg.. Dela mitt vardagliga liv med..

För första gången på länge känner jag att jag kan slappna av.. Sadla ner.. Bara "va"...
Det är en underbar känsla som jag har inom mig.. Att känna och veta om, att jag har en helt underbar man mitt framför mina ögon.. Känner inte att jag behöver vara tillgjord, jag e accepterad för den jag är.. Å det kan jag inte minnas sist jag hade den äkta känslan.
FAN va jag saknar dig Mads.. Du är älskad..



Kommentarer
Lee

Fan va jag är glad för din skull Annica, du behöver verkligen det. Fan va jag blir rörd av det du skrev. Jag vill också. Buhu. :( Pussss

2008-11-15 @ 15:15:54
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Sara

Hehe ja jag vet hur det känns;)

2008-11-15 @ 16:54:34
Maceda

Det e bara sååå skön känsla!!

2008-11-15 @ 17:23:29
URL: http://ajmbetski.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0