Lite Placebo..

Lyssnar lite på låtarna som Mads skickat.. Lite Placebo, lite The Killers..

Vaknade upp vid halv3 igen på eftermiddan.. Suttit fastklistrad vid datorn sen dess.. Men har fått snakkat med Alfa kassan iaf, så jag kan skicka in alla mina papper till dom.. Spännande..!!
Det é visst en del..

Snakkat i tele med Bina.. Alltid ett nöje.. Vi har ej setts så mkt detta år.. :S Lidde bull..
Skönt o få snacka av sig lite bara. Du é underbar gumman.. Måste ses snart alltså!! Cosmopolitan, remember!?!   
Bina+Annica = Cosmo's


Skall snart över till Carlito.. Se nya Bond filmen o äta gott.. =) Har iof redan sett Bond med papa förra veckan. Men man kan ju alltid se den igen.. :) Har ej sett Carlito på länge heller och det e ju alltid lika trevligt!! Vet att jag borde stanna hemma, men vi e ju praktiskt taget grannar och jag klarar inte av att sitta ensam hemma längre.. Sååååå tråkigt!

  Carlos dj.ar hos Kliff :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0