Hjälp med blogg?!

Alla mina 1000 läsare, I need some help med min blogg.. :p
Är det möjligt och besvara kommentarer som läsare lämnar?
O om jag vill ha en mätare så jag kan se hur många som vatt inne o läst,
var fixar jag det nånstans? .. E tacksam för alla tips för att den skall bli bättre!



 

Det e tvättdag idag.. Första gången Mads hjälper till.. Halleluja!
Knappt så vi fick plats o hänga upp allt.. Småsaker som man börjar lägga märke till nu när man e 2..Gillar inte vintertid, så mkt kläder, såå tjocka tröjjor.. :/

Längtar till Phillie.. 21e december sitter jag på ett plan mot bättre väder och annorlunda julfirande.. Har inte firat jul därnere sen jag var typ 4 år gammal.. Skrattar åt tanken, men jag o Bengt har snackat om att iaf ta med risgryn så vi kan göra gröt, o kanske köttbullar! Lite svenskt skall det ju vara iaf..
Det e det jag ser fram emot mest just nu. Å att ha myskväll med Vibz den 19e dec.. :)) -sakna-

Nå.. Kanske skulle fortsätta med allt ryddande av stuff som jag har liggandes överallt..


Kommentarer
mogge

Skulle föreslå att du gör köttbullar därnere. Blandfärs, ägg, salt och peppar ska väl inte vara några problem och få tag i därnere? Möjligtvis om du har kryddpeppar i dom kanske du får ta med de.

2008-11-25 @ 22:54:23
Lee

kolla på designadinblogg.se det e meckigt o tar tid, men värt det. =) Puss

2008-11-27 @ 01:21:03
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0