Gårdagens bravader..

Grymt bra kväll igår! :) Längesen jag var ute, så det é ju inte mer än rätt att det skulle bli grymt!

Var hemma hos Julija först, som hade gjort kylling med ris.. *mumsigt*
Blev en massa tjejsnack deluxe, riktigt trevligt.. Me, Julija o Sara.. :)
Fixade varandras hår o smink.. Skrattade, drack goa drinkar o hade allmänt myspys.. :)

 Jag o Plattången..
 Julija's partydress.. haha..
 Sjukt heta Sara! ;)
 Trion..
 Normala? .. Alex é ba översnyggve!

Sen var det visst dags o bege sig med buss 8 mot stan..

-Hur länge ska vi åka, vräker Sara ur sig efter EN hållplats. haha
-Var e vi?
-Jag måste ta ut pengar.
-Snö
-Skriv, Snygg i håret.. Alltså du, jag.
-Röka på bussen.
-Kiss, kiss diarré
-Chaffisen skäller ut oss
-Tysta till Centralen
-Tv4 kameror
-Jag vet inte där, skall du bli lögnare?
-Snorkråkor flyger
-E vi vid Värnhem? (vid triangeln)
-Jag måste ta ut pengar.
-Blir slagen av Sara. Skönt!
-Han har inte fått fitta på länge.
-Vi går av..

 Den här bilden säger nog Allt om vår bussresa!

 På väg mot Harry's.. Det gick inte så bra för Julija o hennes skor :p
 Sjunger hon för mig? haha..
 Min dansande väska..
 hahahahaha.. Snyggt!
 Va é det med Julija o bobbar? höhö.. Den brudens lökar ägde!! ;)
 Denna bilden vinner 1a pris! Woohoo..
 Ser jag inte bara helt förälskad ut? haha.. TA på mig! ;)
 Brossan dök upp!
 Så blev det visst en runda inne på Breeze oxå (Heartbreak)
 Snyggingarna.. Go'a o glada..

Det var summeringen av gårdagens fest! :) Mer bilder finner ni på facebook..

TACK till alla.. O tack för ett gott skratt! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0