Söndagen närmar sig..

Har en lista på allt vi skall nå idag..

  • Försäkringskassan (Mads)
  • Banken (Mads)
  • Elgiganten (Mads)
  • Köpa tandtråd :p (Mads)
  • Maila Mkb ang brand
  • Bredband
  • Ringa swedbank
  • Sola (Annica iaf)
  • hämta STÖRRE resväska
  • maila länsförsäkringar (finner ej mailaddress)
  • Massage hos Per 16.15


Snart är det dags.. Dags för oss att packa våra sommarkläder, och sätta oss på ett plan, eller rättare sagt 3 plan, mot Manila! :p haha.. Det kmr bli såå härligt att kommer ner, för 2a gången detta år, o hälsa på familjen.. Saknar dom såå.. Fick oxå reda på att Annica (brorsans tjej) kommer ner den 1e januari för o va med oss! Wooohooo.. Najs!!
Jag vet att det e wierd att hon oxå heter Annica :p (Alla reagerar på det) .. Va skall man köpa i julklapp till henne? Är såå tom i hufvet, har fortf ej hittat nått till Bengan heller... O det sista till brorsan.. Till Mads får jag inte ens köpa en julgåva.. Men han fick iaf ett svart Guess ur ;) ... Taaadaaa! I know.. Det e tanken som räknas..

Neh, nu e det nog tid för mig o gå en sväng med Tito.. Han e inneboende några dagar nu, eftersom papa fick en kraftig smäll i ryggen sist vi var hos honom i måndes, och efter ett besök hos Zinkernagel, visade det sig att det var en svår inflammation, så idag skall han akut till en läkare o få en spruta rakt in i ryggen.. Myspys.. Stakkars papa! :( Love you!



Uppdatering från tidigare idag..

Klockan börjar närma sig 2 på natten.. Jag är mitt uppe i storstädning.. Rastlös, kan inte sitta still mer än 5 min, så sprallar det i benen.. Lidde småjobbigt.. Var på massage ju, o som alla vet så njuter jag av smärtan.. Men som vanligt, så fann Per oxå nått nytt o bearbeta.. Mindre skönt.. Vaderna blir projekt för 2009! Puuuuhaa..

Mads blir snart tokig på mig.. Jag bara ränner runt o flyttar hans ting.. Alla som känner mig, vet att oreda, skapar kaos i mitt huvud.. Men det förstår han visst inte.. Allting måste ligga på rätt plats.. Även om andra kanske uppfattar min ordning, som oreda.. Äsch, ni fattar..?!

Inte gjort mkt idag.. Fick en go' belgisk våffla nere på julmarknaden, stötte på Familjen Olsson som begett sig ut för o få nårra mini donuts.. :p haha.. Massage.. Införskaffat en digitalbox o kabeltv.. Men yra lilla Mads mixa visst ihop vårt kanalkort, med ett som redan låg i.. Så nu minns han ej vilket som e vilket.. Så ingen kabeltv i afton inte.. ;)
Hämtat väskan hos mama.. Pizza hemma hos Annica o Padde.. Hem.. Ut med Tito.. Chilla.. That's it!! Gonatt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0