Dagens bravader..

Idag känns som en dag som Allt och Inget hänt!

  • Mailat fram o tillbax m DFDS
  • Packat in julgåvor
  • Vinkar till kamerorna på Gustav
  • Käkat lunch med Lee på Jensen's
  • Ignoranta servitriser..
  • Bytar julgåvor..
  • Checka in Kitty, Ehsan o Henrik på Gustav
  • Vi är kära i Kitty
  • Rikskändisar
  • H&M runda
  • Finner 10mån gåva t Mads
  • Julgåva till Bengan
  • Stöter på Jossan och hennes väninna..
  • Tappar minnet..
  • Hänglås på Tiger
  • Roiboos thé och polkagriskaka på Waynes..
  • Söta lilla My kommer förbi..
  • Fototajm på Gustav
  • Buss till Möllan
  • Hälsa på papa :)
  • Brorsan kommer, papa får julgåvor
  • Överraskande glädje från papas sida..
  • Orient Grill kylling på menyn :o)
  • Papa får ryggskott
  • Ser på erotisk sci fi animé
  • Blir hemkörd..
  • Fascineras över kaoset i trapphuset..
  • Pussas med Mads
  • Bråkar med bloggen
  • Lägger upp bilder



Mina julgåvor fr min lilla Bomullstuss..

Jungfru Maria ljus..
En bok om healing av Ewa Forkelius
Tomteklubba :o)

Lite fler bilder fr branden..
Ner mot källaren..
Första våningen.. EFTER rengöringen..

Det var visst min måndag.. Nu skall jag mysa m prinsen, o sova.. Natti....





Kommentarer
Lee

Jag gillade ändå tomten bäst! :D Hahahaha....



2008-12-16 @ 15:13:57
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0