Barn?

Jag har haft en underlig dag. Inatt drömde jag "äntligen" drömmen om barn.. Men den var inte va jag hade förväntat eller  ville drömma.. Har fortf ej smält det.. Och jag känner mig rätt tom och samtidigt lite ledsen..


Jag vet att det bara är en dröm... Men är det verkligen bara det??


Jag minns inte helt vad som skedde, inte detaljerat.
Men jag drömde iaf att jag o Mads fått barn, men i drömmen kunde jag inte se mitt barns ansikte, och inte heller ville barnet komma över till mig när jag försökte närma mig det. Jag försökte om och om igen att närma mig barnet, som bara tydde sig till Mads..
Hur tolkar jag det ???????

Det sårar mig otroligt att drömma sådant. Det får mig att undra, är det tecken på att jag kmr få en födseldepression? Har snackat med några få om det, och har fått många tankar och svar..

Vet bara att jag inte har det alltför bra just nu.. Men men.. Det kanske bara var en dröm....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0